Dag 2 Frankfurt

15 mei 2019 - Frankfurt am Main, Duitsland

Vandaag had ik problemen met mijn electronics. Internet werkte niet en mijn stekker van mijn oplader was stuk. Het kostte mij ruim drie uur om dat op te lossen. Wat essentieel was om mijn boekingen voor de trein en mijn hotel voor de komende dagen in Wenen in orde te maken. Gelukkig heb ik het museum voor moderne kunst waarin Cady Noland exposeerde kunnen bezoeken. Cady Noland is een postmoderne conceptuele beeldhouwster en installatiekunstenaares, haar werk houdt zich bezighoudt met de mislukte belofte van de Amerikaanse droom en de scheidslijn tussen roem en anonimiteit. Haar werk vond ik niet mooi maar riepen bij mij beelden op van oppervlakkigheid van het hedendaagse leven. Iets wat mij dagen bleef bezighouden. Oppervlakkigheid van mensen is m.i. slechts een laagje er zijn veel meer laagjes, dieptes binnen de mens die veel leuker zijn om naar te kijken. Daarna naar de botanische tuin en Palmen Garten gewandeld.  Een enorm hoogte punt van de dag. Nog nooit heb ik zo'n ruime en tot in detail verzorgde botanische tuin gezien. Er staan o.a. heel veel soorten palmen. Met name de Rhodondrons waren ongelooflijk mooi. Wat een mazzel had ik met het weer en dat veel planten in volle bloei stonden. Jammer dat ik vanwege mijn elektronische problemen, van de rododendrons geen foto's van heb kunnen maken.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria:
    16 mei 2019
    Hallo Rene, nog een prettige reis gewenst. Jammer van de foto's van de botanische tuin. Hopelijk zijn je problemen inmiddels opgelost. Liefs Ria
  2. Petra:
    16 mei 2019
    Hallo René, ik ben connected en volg je, groetjes Petra . Ben benieuwd naar je verhalen!
  3. Ruud:
    17 mei 2019
    Klokkie!!
    Lekker dat ie pompaf bent
    Benieuwd naar je gevoel bij de reis
    Ruud